Z kim mam zrobić opowiadanie?

wtorek, 26 lutego 2013

Notka

Postanowiłam, że to nie będzie blog w którym jest około 60 rozdziałów i gdzie każdy z każdym (jeśli wiecie o co mi chodzi xd) . Pomyślałam, że najlepiej będzie jeśli zrobię z tego blog z wszystkim . Będą tu imaginy, i czasami pojawią się krótkie opowiadania (max 5 rozdziałów).
A jeśli chodzi o to opowiadanie, które pisałam wcześniej to myślę, że nie byłoby sensu go dłużej ciągnąć . To co chciałam napisać to napisałam (w tym opo). Mam nadzieję, że nie będziecie źli ;)
Jeśli chodzi o Imaginy to będę je pisała co jakiś czas. Jeśli chcecie jakiś konkretny imagin (z kimś konkretnym, smutny czy wesoły) to piszcie w komentarzach, a ja postaram się zrealizować wasze prośby. Już pod tym postem możecie składać zamówienia.
Z racji tego, że to wy jesteście czytelnikami to postanowiłam, że to od was będą zależały moje opowiadania. Co jakiś czas będę robiła sondę i napiszecie z kim chcecie opowiadanie.
Dzisiaj postaram się napisać kilka imaginów sama od siebie.

Do następnego ;3

2 komentarze: